S každou ponukou u nás získate v priemere 72 % úplne nových zákazníkov. Sú to ľudia, ktorí u vás doteraz nenakupovali.
Viete presne o akých zákazníkov máte záujem? Vďaka nášmu online marketingu, vašu ponuku zacielime práve na nich.
Spolu s nami budujete nové návyky zákazníkov. Každý štvrtý zákazník sa k vám opakovane vráti. Zároveň o vás povie trom svojim známym.
Vy sa môžete sústrediť
na svoje podnikanie
a my za vás zastrešíme
marketing. Všetky naše
výsledky si viete zmerať.
845 450 zákazníkov u nás nakúpilo
4 800 000 kupónov sme predali
56,29 € je priemerná hodnota nákupu
2 500 partnerov s nami spolupracuje
135 000 online rezervácií cez ZľavaDňa
20 000 000 € ročne je náš celkový obrat
100 % slovenské vlastníctvo
9,2 z 10 priemerné hodnotenie ponuky
100 ľudí sa stará o vašu spokojnosť
Kampaň zameraná na podporu cestovania a objavovanie krás Slovenska. Na web sme umiestnili interaktívnu mapu s viac ako 600 cestovateľskými tipmi, ktoré našim zákazníkom uľahčujú hľadanie ideálnej dovolenky.
Rekordný zásah kampane: až 2 500 000 zákazníkov za rok
Baša Števulová testuje lyžiarske strediská
Profesionálna snowboardistka a Slovenka roka 2017 vyskúšala naše svahy a lyžiarske strediská, z čoho vznikli štýlové a inšpiratívne vlogy. Umiestnené boli na YouTube, Facebooku aj Instagrame.
Zásah: 86 000 videní na YouTube, 48 000 videní na Facebooku
Seriál: Najkvalitnejšie zariadenia na Slovensku
Vysoko hodnotené prevádzky, s ktorými máme dlhodobú spoluprácu sme zaradili do seriálu o TOP zariadeniach. Predstavili nám ich priamo ich prevádzkovatelia prostredníctvom krátkych videí. A tak ste sa mohli dozvedieť zaujímavé informácie o Rezorte Riverside Jasná, Ville Gardenia, pivovare Wywar a mnohých ďalších. Videá boli umiestnené YouTube, Facebooku a mali podporu na Instagrame.
Virálna súťaž s Fun rádiom
Netradičná súťaž, v ktorej mali diváci uhádnuť vzdialenosť, ktorú prejde škrečok Ňufko vo svojom kolese so živým vysielaním priamo z klietky. Súťaž o množstvo hodnotných cien a pobytov bola podporená na podstránke, v spotoch Fun rádia a na sociálnych sieťach.
Zásah: približne 500 000 poslucháčov Fun rádia
Expl0ited a Selassie dovolenkujú na Slovensku
Spolupráca s celebritnými youtubermi Expl0itedom a Selassiem priniesla množstvo vlogov, v ktorých ukázali, čo všetko sa dá zažiť na Slovensku. Vyskúšali si adrenalínový zjazd na motokárach, bungeee shot – ľudský katapult, bláznivú jazdu na štvorkolkách, motorový paragliding a navštívili aj kontaktnú ZOO.
Zásah: Vyše 540 000 videní na YouTube, 70+ Insta stories z dovolenky na Slovensku
Cestovateľská súťaž s Figarom
Stačilo navštíviť niektoré miesto z cestovateľských tipov od ZľavaDňa a na tomto mieste sa odfotiť s čokoládou Figaro. Za nahratie fotky na stránku Figaro mohli zákazníci vyhrať až 3 000 eur, 12 smartfónov, 12 pobytov, či Figaro maškrty.
Zásah: YouTube a FaceBook - 360 000 videní
Nezabudnuteľné leto s Barborou
Naša vlogerka Barborka ukázala, ako sa dá užiť leto v meste. Každý týždeň navštívila a natočila 3 prevádzky v Bratislave, z čoho vznikli krátke vlogy. Fanúšikovia mohli sledovať ako skáče z mosta Lafranconi, užíva si vyhliadku mesta Prešporáčikom, jazdí na koni, vychutnáva si burgre, sushi alebo relaxuje pri masáži či ošetrení vlasov.
Zásah: viac ako 140 000 videní/3 vlogy
Benefitný systém s poisťovňou Dôvera
Spojenie dvoch silných značiek prinieslo výhody na oboch stranách. Pre 1,5 milióna poistencov Dôvery máme špeciálne zľavy, ktoré sú komunikované cez marketingové kanály poisťovne (Facebook, sms, e-maily). Naši klienti sa zas môžu tešiť na preplatenie dentálnej hygieny alebo iných tematických ponúk poisťovňou Dôvera.