Hodnotenie Hotel DAISY Superior***
Morelowa 26A, 30222 Krakow
6,8
Dobré hodnotenie
19 hodnotení
9 zákazníkov odporúča
6 zákazníkov neodporúča
Hodnotenie kategórií
Spokojnosť s personálom6,9Podrobné hodnotenia
Spokojnosť s personálom
Pracovníci recepcie7.1Čistota zariadenia
Izby7.1Kvalita jedla
Chuť jedla6.7Kvalita ubytovania
Vybavenosť izby6.5Prostredie zariadenia
Blízkosť do centra6Rezervácia a uplatnenie kupónu
Rýchla odozva8.8Kvalita wellness
Očakávanie z fotografií6Vybavenie pre deti
Možnosti detí v reštaurácii6Spoločenské vyžitie
Voľnočasové aktivity7Pocit oddychu/relaxu
Textové hodnotenia a recenzie zákazníkov
Filter:
8,4
Dominik
12. decembra 2024
Veľmi dobré hodnotenie
Hodnotenie ponuky:
Pobyt v izbe Superior pre 2 osoby na 2 noci
V tom termíne (víkend počas vianočných trhov) hotel s raňajkami a izbou s vlastnou kúpelňou za bezkonkurenčnú cenu. Zariadenie síce staršie, ale izba bola čistá, dostatočne veľká, postele boli celkom pohodlné. Kúpelňa potrebuje renováciu, ale všetko fungovalo a bolo v poriadku. Mydlo na ruky bolo, ale je nutné si zobrať sprchový gél/šampón. Uteráky boli čisté, tak isto posteľné prádlo. Treba rátať s tým, že počuť kúrenie (zapína a vypína sa podľa teploty, je nastaviteľné) a tiež počuť ostatných hostí. Na raňajky bol dostatočný výber, všetko bolo čerstvé. Bazén počas nášho pobytu nefungoval. Do absolútneho centra cca 30 minút autobus + chôdza, taxíkom 15 minút +/-, v závislosti od premávky. Pokiaľ chcete čas stráviť v meste a hotel využiť na prespanie, odporúčam každému.
3,0
Miriama
5. februára 2024
Podpriemerné hodnotenie
Hodnotenie ponuky:
Pobyt v izbe Superior pre 2 osoby na 2 noci
Pobyt v tomto zariadení akože hoteli NEODPORÚČAM. A určite nie s deťmi! Izba špinavá, všade prach, koberce špinavé, plachta na pol postele. Jedna skriňa v chodbe, nedala sa zavrieť ani otvoriť. Kúpeľka pleseň, omietka padala do sprchovacieho kútu, záchod to ani nepíšem tu. Dvere do zachodu sa nedali zavrieť, vylomená zárubna lišta. Žiaden radiátor na izbe. Raňajky idete dole schodmi do podzemia, rozpadajúci strop v reštaurácii. Jedlo len syr, saláma, parky, vajíčko a pre deti cereálie. Chlieb tvrdý, poháre sme si pýtali umyť. Čo sa týka akože wellnes. Bazén studený,všade pleseň a smrad. Uteráky sme si mali zobrať z izby čo máme na sprchovanie...alebo kúpiť na zapozičanie na recepcii za 5zl jeden uterák. Všetko tam učtovali, ešte aj príbor plastový za 3zl. Maximálna nespokojnosť, už nikdy viac tento Hotel Daisy.
Odpoveď:
Dobry den,
dakujeme za Vase hodnotenie.
Situaciu sme preverovali s poskytovatelom a nizsie Vam zasielame ich vyjadrenie.
S pozdravom, Tim ZlavaDna
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I am sorry to hear this. It is a pity that the guest did not tell this during his stay. We could change the room and solve other problems at once. When all problems and comments are said at the reception during the stay we would try to resolve them.The ceiling in the restaurant and in the bathroom is repaired.
4,2
Zuzana
27. novembra 2023
Podpriemerné hodnotenie
Hodnotenie ponuky:
Pobyt v izbe Superior pre 2 osoby na 2 noci
Pani na recepcií neskutočne neochotna, bolo vidieť že ju každé naše slovo otravuje..prevracali očami ako 15 ročná pubertiacka..naozaj sme sa s takou neochotou ešte nestretli. Wellness katastrofa..dvere na saune boli odchylene, nešli zatvoriť..nebolo tam po hodine príprav snáď ani 40 stupňov, nevyzerala vôbec čisto..veľmi zanedbaná..pýtali sme si plachtu a uterák, to vôbec..vodu na pitie.. nič..voda v bazéne dosť studená a dcéra si odtiaľ priniesla jačmeň v oku.. Čo sa stravy týka..mali sme raňajky, dali sa zjesť kým sme nevideli na džbáne s vodou a citrónom pleseň.. vtedy nás už prešla chuť a tešili sme sa kedy odtiaľ odídeme .. Je mi veľmi ľúto že náš pobyt dopadol takto..no o to viac sme si užili nádherné mesto či už cez deň alebo večer..do Kráľová sa isto vrátime ale určite nie do tohto hotela..
9,4
Martina
26. augusta 2023
8,6
Miloš
20. augusta 2023
Veľmi dobré hodnotenie
Hodnotenie ponuky:
Pobyt v izbe Superior pre 2 osoby na 3 noci
Bolo super cena/kvalita odporúčam.
8,6
Miloš
20. augusta 2023
Veľmi dobré hodnotenie
Hodnotenie ponuky:
Pobyt v izbe Superior pre 2 osoby na 3 noci
Bolo super cena/kvalita odporúčam.
6,7
Jana
3. augusta 2023
Dobré hodnotenie
Hodnotenie ponuky:
Pobyt v pokoji Superior pro 2 osoby na 2 noci
Příště bych si vybrala něco blíže centra. Snídaně byla slabší, hnusné párky. Klimatizace na pokoji nefunguje, a bylo opravdu teplo. Ne příliš ochotná pracovnice recepce. Starší wellness, nevyužili jsme, vířivka mimo provoz. Oceňuji možnost koupě kávy z automatu. Na recepci prodej drobného občerstvení do 22 hod, pak už tam nikdo nebyl. Hezky zařízený pokoj a okolí.
4,6
Jozef
19. júla 2023
Podpriemerné hodnotenie
Hodnotenie ponuky:
Pobyt v izbe Superior pre 2 osoby na 2 noci
Človek nevie či prišiel do prekladiska drog, alebo hotela. Proste všetci majú všetko na háku. Pin pong - nedá sa ani na 3x, bazén- nejde filtrácia, zľava na loď - loď už nepremáva, klimatizácia na izbe -len na parádu a ešte, aby ste vedeli že tam máte 27°C, kavomat - nefunguje. Ani jeden benefit sa nedá.
Odpoveď:
Dobry den,
dakujeme za Vase hodnotenie.
Situaciu sme na zaklade Vasho hodnotenia preverovali aj priamo s hotelom a nizsie Vam zasielame ich vyjadrenie.
S podzravom, Tim ZlavaDna
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Dobry den,
Ping-pong je otvorený počas leta denne od 11:00 do 18:00.
Bazén spĺňa všetky normy, je neustále chlórovaný a je pod kontrolou hygienickej inšpekcie, ktorá dvakrát týždenne kontroluje parametre vody v bazéne. Parametre denne kontroluje aj zamestnanec bazéna.
V hoteli nie je klimatizácia a nikde neuvádzame, že ju máme.
V izbe je zariadenie, ktoré v zime funguje ako ústredné kúrenie.
Kávovar sa nám počas pobytu pokazil a čakali sme na servisného technika, ktorý poruchu odstráni.
V hoteli je pre hostí varná kanvica a je možné si zakúpiť instantnú kávu a od 7:15 do 10:00 si môžete zakúpiť kávu/čaj na raňajky.
Čo sa týka výhod, ktoré boli v ponuke, tie boli k dispozícii: neobmedzený bazén od 7:30 do 22:00, hodina sauny a raňajky. Všetky tieto veci by sa dali použiť.
Čo sa týka špeciálnej ponuky na loď, sme odkázaní na externú spoločnosť, ktorá plavby prevádzkuje. Počas pobytu hosťa nebola loď v prevádzke, na čo nemáme žiadny vplyv.
Za vyššie uvedené sa veľmi ospravedlňujeme. nepríjemnosti a vyvodíme závery, aby sa vyššie uvedené situácie už neopakovali.
S pozdravom, Hotel DAISY Superior***
7,4
Sylvia
29. mája 2023
Veľmi dobré hodnotenie
Hodnotenie ponuky:
Pobyt v izbe Superior pre 2 osoby na 2 noci
Hotel je vhodný na služobné cesty, príp kratŝī pobyt,je situovaný v okrajovej časti Krakowa,ale zase kľudnej a tichej.Izby zodpovedali popisu,strava dobrá,zodpovedá 3*
3,0
Jan
13. apríla 2023
Podpriemerné hodnotenie
Hodnotenie ponuky:
Pobyt v izbe Superior pre 2 osoby na 2 noci
Tento hotel som navštívil s rodinou a známymi, tento víkend cez zľavový portál. Vôbec ale vôbec to nezodpovedá popisu, ktorý bol v ponuke. Prezentovali to ako 3* hotel, ale skôr to pripomína ubytovňu. Čo sa týka zariadenia hotela, všetko staré a zanedbané. Prístupová cesta rozbitá.Mali sme izby superior, postele vyzerali pekné masívne, ale od masívu to malo ďaleko ( bol to len plastový výlisok ). Prístup recepčnej no čistá katastrofa, kus neochotného individua. Mal som rezervované 3 izby na moje meno ale evidovali len 2 izby, po cca 15 min. dohadovania prišla recepčná na chybu ( kolegyňa zabudla ). Prišli sme tam večer a keď sme sa pýtali na večeru, bohužiaľ len raňajky a na okolí žiadna možnosť stravovania, nejako sme to prežili do raňajok zo zásob z domu. Na druhý deň sme si chceli objednať pizzu, museli sme si stiahnuť aplikáciu, ale keďže sme nemali poľské číslo, tak sa nedalo. Ochota recepčnej nám objednať jedlo na hotel ( to sa nedá ). Ok, skúšali sme ďalej. Nakoniec po hodine sa nám podarilo úspešne objednať z inej donáškovej služby. Keď sme čakali na recepcií na donášku, tak recepčnej doviezli pizzu z tej donášky, čo sme ju poprosili o pomoc a ona nám nebola ochotná pomôcť. Tak sme si pomysleli svoje. Tu zjavne nefunguje heslo " Zákazník môj pán" , ale " Neotravuj a daj mi pokoj". V izbách bola zima, v sprche vlažná voda, v bazéne ľadová voda, sauna studená max. 50°C. Človek po celodennom chodení po meste v chladnom počasí, sa ani na hoteli nezohreje. Raňajky boli celkom v pohode, ale stále to isté a opäť zima. Tento hotel vôbec neodporúčam a myslím si, že keby tu majitelia zľavového portálu strávili víkend, tak ho okamžite stiahnu z ponuky. Toľko naša skúsenosť
Odpoveď:
Dobry den,
dakujeme za Vase hodnotenie. Situaciu sme overovali priamo s hotelom a radi by sme doplnili vyjadrenie z hotela:
The mistake related to the lack of a third room prepared during check-in was related to the poorly legible information about the number of rooms when receiving information about the reservation from ZlavaDna. This issue has already been reported to a partner on December 22, 2022.
As soon as the guests reported and the receptionist verified that they had 3 rooms booked, the receptionist released the third room.
The front desk clerk could not respond immediately to the screams of guests and requests for more rooms, because he had to verify it.
In addition, after sending the booking confirmation to the Guest on March 24, the Guest did not raise any objection that there was a mistake to book 2 rooms instead of 3.
The guest referred to the lack of compliance in the description, but did not provide specific information apart from reservations related to the stay.
As for the equipment of the room and the comfort of the furniture, the opinion of guests is subjective.
For one of the guests the beds are too hard, for the other too soft, and do they ask for an address where they can buy such comfortable mattresses.
The road to the hotel, which is a common road and does not belong only to the hotel, was destroyed by the investor who carried out the investment on the plot next to it. We are currently waiting for him to repair the road.
The behavior of the receptionist resulted from the very rude behavior of the Guests, even shouting. We brought it to the attention of the receptionist.
According to the information provided, only breakfasts are available at the hotel, i.e. breakfasts are the same every day.
The hotel does not have a restaurant and does not advertise it anywhere.
Lunch or dinner can be ordered online or by phone.
It is not true that it is not possible to download an application to place an order on a phone with a foreign number.
There is no problem with the company we work with and other foreign guests had no problem with the order.
In addition, there are 4 restaurants, 2 cafes/patisseries, and shops within 1 kilometer.
Guests during their stay did not report that it was cold in the room to solve the heating problem.
We are very sorry for the above. inconvenience and we will draw conclusions so that the above situations will not happen again.